fredag , 27 april 2018

Hjem / Tips & Tricks / Tab op til 15 kilo på kun to uger, hvis du holder dig til denne helt enkle diæt!

Tab op til 15 kilo på kun to uger, hvis du holder dig til denne helt enkle diæt!

Diæter er ikke altid lige sunde, og mange oplever oven i købet, at de kilo de har tabt, de sætter sig på kroppen igen, meget hurtigt efter.

Det er langt bedre at begynde på en sund livsstil, end at sulte sig med mellemrum, men lad os se realiteterne i øjnene – en gang i mellem skal vi gennemføre nogle ændringer her-og-nu. Det kan vi få med en diæt bestående af primært kogte æg. Det har den store fordel, at den dels giver en hurtig effekt, og bagefter vender vi helt sikkert ikke tilbage til vores gamle vægt.

Man skal blot overholde nedenstående grundregler og madplan: Diæten benytter ikke kedelige og anstrengende nøje opmålte ingredienser. Mængden afhænger af jer. Det vigtigste er at undgå visse produkter og spise en masse æg!

Æg er særdeles sundt og indeholder mange mineraler og nødvendige næringsstoffer, så vi skal ikke være bange for, at vores organisme under diæten kommer til at mangle de stoffer, som den skal bruge til sin normale funktion.

Det er vigtigt, at man i en periode på 2 uger ikke drikker alkohol, glemmer junkfood, og begrænser salt, sukker og slik til et minimum.

Det er lige så vigtigt at drikke vand! Du kan enten nøjes med at drikke mineralvand, eller du kan tilsætte citron, ingefær eller mynte. Det anbefales at man drikker 8-10 glas hver dag.

Husk på, at diætens præcise mængder ikke er så relevant, så længe du holder dig til de korrekte madvare, som beskrevet herunder. Mængden afhænger af jeres individuelle smag og behag.

På de næste 2 sider finder I en dagsoversigt over hele diæten:

Mandag:
Morgenmad: 2 kogte æg og en citrusfrugt.
Frokost: Kyllingesalat.
Aftensmad: 2 amerikanske (søde) kartofler og 2 æbler.

I løbet af dagen bør man drikke en masse vand og te!

Tirsdag:
Morgenmad: 2 kogte æg og en citrusfrugt.
Frokost: Kogte, grønne grøntsager og salat med kylling.
Aftensmad: salat, en appelsin og… 2 æg.

Onsdag:
Morgenmad: 2 æg og en citrusfrugt.
Frokost: Salat og kylling.
Aftensmad: Lidt ost, tomat og en amerikansk (sød) kartoffel.

Torsdag:
Morgenmad: 2 æg og frugt.
Frokost: Salat og dampet kyllingebryst.
Aftensmad: Frugt.

Fredag:
Morgenmad: 2 æg og citrusfrugt.
Frokost: Salat og fisk.
Aftensmad: Dampede grøntsager og… 2 æg.

Lørdag:
Morgenmad: 2 æg og citrusfrugter.
Frokost: Kylling og dampede grøntsager.
Aftensmad: Frugt.

Søndag:
Morgenmad: 2 æg og citrusfrugt.
Frokost: Salat, dampede grøntsager og kylling.
Aftensmad: Dampede grøntsager.

Nu er det tid til næste uge…
Se næste uges menu og mit eget personlige resultat efter bare 13 dage på denne diæt, alt sammen finder du på næste side

Tryk her for at gå til…
Næste side